Ekim 11, 2010

Ha gayret...

Biliyorum çok zaman oldu yine.

Yazacak çok konu var, o konulara ayıracak zaman ise yok.

Hayatım bırakın su gibi akıp gitmeyi, çağlayarak, önüne beni de katmış, sel olmuş gidiyor.

Fuar geçsin yazacağım diyorum.

Sonra fuar sonrası telaşı diyorum, herkes 2011 yaz koleksiyonlarına çalışıyor, herkesin acelesi var.

Ardından mayo koleksiyonu çıkıyor, yine, şu da bitsin, diyorum, yazacağım.

Bu hafta bitiriyorum, bakalım haftaya kadar yazmaya başlayacak mıyım?

Göreceğiz...

Şimdilik, böyle olur zamansız blogger'ın güncesi...

Bu hafta oğluşun doğumgünü,7 yaşından gün alacak ama ona sorarsanız 7 yaşında, neredeyse dokuza atlayacak, aynı gün önemli bir müşterimiz burada ziyarette, her zaman birlikte ağırladığım genel müdürümüz ise İtalya'da olacak.  Zor bir gün...Bu arada bize Urfa yolları görünüyor, Antep ve belki Halep'i de görebilirim derken, bayramda evde yayılmaya karar veriyoruz. Hmmm bu arada dönüş sonrası ertelediğimiz arabamı almış bulunuyorum, şirketteki odam gibi hala benimseyebilmiş değilim ama en azından bagaja çevreci alışveriş torbalarımı attım, o da bir şeydir. Odama çiçek aldığım ve çantamı her an alıp çıkıp gidecekmişim gibi elimin altında bir yerlere koymadığım gün,orayı da benimsemiş olacağım. Mayo koleksiyonu şahane oldu, umarım ki satışa çıktığında sizinle burada da paylaşacağım. Oğluşum eve gelir gelmez ödevlerini yapan çalışkan bir öğrenci portresi çizerek beni utandırdı, ama ben mutluyum, gururluyum, not düşmeden geçemeyeceğim. Annem evde badem ezmesi yapmayı öğrendi, makaron yapması konusunda da gaza getiriyorum, şirketteki yeni aşçımız da salataya taze nane koyarak ve Power Fm yayını yaptırarak gönlümü kazanmışken, ben aylardır bir şey pişirmediğimi farkediyorum.

Annem sağolsun...

Bir kaç kitap ve film bitirdim yorgun argın geldiğim gecelerde. İlk fırsatta onları yazacağım.

Altın Portakal üzerine bir şeyler karalayacağım.

İsmail Hacıoğlu, bıyık bırakınca hık demiş Johhny Depp'in burnundan düşmüş  diyeceğim...

Evet diyeceğim.

Az kaldı...

2 yorum:

.........n........ dedi ki...

Oğluşunun doğum günüsü kutlu olsun. Sağlıklı nice yaşlara erişsin. Sen de biraz durul artık yorulmuyor musun hiç?

Aslı Cin dedi ki...

:))) Çok teşekkür ederim, yavaşlıyorum biraz, az kaldı ...