Ocak 24, 2011

İnsan ve o adam...

Adam 10 yılda 39 trafik suçu işlemiş.

Adam geçtiğimiz aylarda kırmızı ışıkta geçip bir kamyona çarpmış 13 kişinin ölümüne sebep olmuş.

Adam kırmızı ışıkta geçmedim demiş.

Mobeselerden ortaya çıkmış ki alenen kormızıda geçmiş, izledik gördük.

Adam 13 kişilik minibüste 25 kişi taşımıyordum demiş.

Ama o minibüsten 13 ü ölü 12 de yaralı çıkmış, biri kendisi.

Adam yaralıyım hala demiş.

Hakim tutuksuz yargılamak üzere salıvermiş.

Bunu nereden mi öğrendim?

Çıkışta kendilerine saldıran sanık yakınlarını haber yapan muhabirlerden.

İnsanca yaşamak isteyen insan gibi insanların yaşadığı bir ülkede yaşamak istiyorum diye avaz avaz bağırmak istiyorum.

Bunu kim haber yapacak?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Aynı haberi izlerken sanırım aynı şeyleri düşünmüşüz.
Arsızlık sülale boyuymuş bunlarda da.

hay sana ne dedi ki...

basına güven hiç yok ki
uşak olmayan bir yayıncı ve yayımcı kalmadı ki...
bir tek şuralarda yazdıklarımız