Ocak 19, 2011

Kabuslar ...

Sabaha kadar The Gossip dinlemek, topladığım tüm dergileri yattığım yerden karıştırmak ve tıksırana kadar içmek isterdim ( Ha ha ha bayıldım bu lafa) ama fuara çok az kaldı, çok çalışmam lazım çoook !

Rüyalarımda bile desenlerle uğraşıyorum. Renkler 80 li yıllar Türk filimlerindeki efektler gibi dönüp duruyor çevremde. Sonra oğluşla uğraştığımı görüyorum, koşturuyoruz ödevleri dersleri diye. Sonra ellerinde silah olan adamlar barları büfeleri basıyor ( haberlerde gördüm aklımda kalmış, ama yakındır bana malum olmuş da olabilir )  Bu sırada bir yandan bavul hazırlıyorum, seyahat var ya, ama sonra bir bakıyorum ki yakında doğum yapacak arkadaşlarım içinmiş o. Bu arada onların doğumuna ne götreceğim ben diye bir telaş. Yarına ne yemek yapacağım paniği ile uyanıyorum.

Anlayacağınız 24 saat çalışıyor kafam bu aralar.

O sebeple dönüp dolaşıp ilk cümleyi kurmaya gidiyorum...

Hiç yorum yok: