Nisan 26, 2011

Keremmm !

Bu aralar okuldan sıkıntılı dönüyoruz.

Dersler değil problem, tam tersine haftasonları çözmek için kırtasiyeleri dolaşıp test kitapları alıyoruz, çok istekli.

Amma velakin, bitmek bilmeyen sendromlar ile ya utangaçlığından, ya bir şeylere öfkelendiğinden, ya da derdini anlatmaktansa cool kalma hallerinden huysuzluğu üzerinde.

Satranç turnuvaları, spor kursları, kitap kurdu projeleri ile sosyalleşmeden enerji boşaltımına deli danalar gibi koştururken bugün yine okuldan gelen telefonla irkildim.

Eyvah dedim, yine ne oldu?

Oğlunuz, dediler, Monami'nin yarışmasında dereceye girdi, bisiklet kazandı !

Nasıl mutlu oldum anlatamam.

Çocuk ve Çevre konulu suluboya bir resimle katılmış. Ve yaklaşık 110 000 eser içinde bisiklet kazanan 300  arasına girmiş. Mutluyuz, gururluyuz.

Tatlı haberler, canımızı acıtan huysuzluklarını nasıl da unutturuveriyor değil mi?

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Ödülünü aldığı zaman başarmanın zaferine ulaşacak.bir çocuk için çok önemli bir ödül.Hem bisiklet hemd e kendi başarısı...Umarım hayatta hep başarılı olur....Ödülünü iyi günlerde kullansın.tebrik ederim

ganfi dedi ki...

çok kıskandım:)benim oğlumun giremediği yarışma o resimle alakası yokya! bir şey sormak istiyorum bu kırtasiyelerde satılan testler ilkokul 1. sınıf içindemi var ,biz 1 sayfalık ödevleri bile ne taklalarla yapıyoruz bende arada çalıştırmak istiyorum ama hiç testler aklıma gelmemişti testte iyiyiz seviyoruz ,bakalım hemen bende bugün bir koşu kırtasiye gezeyim.oğluşunu tekrar tebrik ediyorum ...

Aslı Cin dedi ki...

Teşekkürler iyi dilekler için :)))

Ganfi, evet kitapevlerinde çeşit çeşit var, umarım o da keyif alır.

bırtutamkekik dedi ki...

merhabalaaar:))
kuzucuğun başarıları daim olsun:)
çok mutlu oldum sizin adınıza..
bayıldım sıcacık ve samimi paylaşımlarınıza:)
seve seve izleyiciniz oldum bile hemencecik.
bende sizi bekliyorum sayfama,kulvarlarımız farklı olsa da:)
kucak dolusu sevgilerimle..
:)

Aslı Cin dedi ki...

TtEŞEKKÜR EDERİM,Ben de sizin blogunuzu çok beğendim, fotoğrafla iştah açıcı :)