Ekim 08, 2012

Başardım !


Hayatında dikiş makinesinin kıyısından köşesinden geçmemiş bir kadın mezura sarıp ilk eline aldığında paça tamir püsür yapabiliyorsa, her kadın aklına koyduğunu başarabilir demektir.

Arka planda işten yorgun gelmiş bu kadının kereviz yemeği yaptığını da hatırlatayım, dikiş makinesini çözmeye çalışırken biraz altını yaktığını da duymamış olun...

Bu arada eve gelirken eksiklerin alışverişini yapıp, oğluşa ödevlerinde yardım edip,  ütüleri de bitirdim.

Peh !

Annem duysa başka birisinden bahsedildini zannedecek.

Bugün 23.15 itibariyle oturabiliyorum ama Kristof Amca Amerika'yı keşfettiğinde benim kadar sevinmemiştir herhalde.

Dikiş diktim ayol !


3 yorum:

Unknown dedi ki...

ben de bugün aylardan sonra dikiş makinemi tekrar çalıştırabildim.
masurayı yerine takmak ne zormuş yahu :)
neyse hadi hayırlı olsun 2mize de.
bol bol dikişlere vesile olsun inşalla :)

Aslı Cin dedi ki...

Hadi bakalım, şahane ciciler yapalım :)

Ebruli dedi ki...

Bir dikiş makinanız olduğuna göre artık;

http://www.lacintenel.com/
sitesini yakından takip etmelisiniz derim. Kendisi çok güzel şeyler dikiyor ve öğretiyor da...