Aralık 18, 2014

Kar yok ama adamı var



Ah evde zaman geçirsem neler neler yapacağım ! 

Ama hasret kaldığım evde zaman bulursam tek yapabildiğim ya orayı burayı toplamak ya da fırsat bulabilirsem bir film açıp dinlenebilmek. Tabii o da arada " anne şu nerede, bu ödevi ne yapalım, anne canım şunu istiyor, kutu oyunu oynayalım mı, bu nasıl oluyor" gibi bilimum isteklerle bölünüyor ama olsun. Hele şu aralar annem geldi değmeyin keyfime, kahvaltım hazır, alışveriş yapan var, akşama ne yedireceğim derdim yok.

E hal böyle olunca arada bir şeylere de zaman bulabiliyorum. Misal dün akşam  instagramda rastladığım şu kapı süslemeyi evdeki malzemelerle iki dakikada yaptık. 

Malum çocuklar büyüdükçe evdeki kırtasiye stoğu da büyüyor. Öyle ki liseden mezun olurken 3 aile toplansak bir kırtasiye açabiliriz muhtemelen. Ne ile yapabiliriz bunu derken bir baktım yapışkanlı eva var, e yapışkanlı folyodan da atkı olur dedim, geriye bir tek iki boy bardak ve kalemle yapacağımız çizim, bir de makas kaldı. Kapının dışarıya bakan yüzüne çelengi çıkarmamak için küçük, iç yüzüne de büyük bir kardan adam yaptık.

Sabah karşı dairedeki ikizlerin "anneeee biz de yapalım " çığlıkları ile evden çıkarken apartmanda bir furya başlatırız belki de dedim. 

Zira şu aralar saçma sapan bile olsa bizi gülümsetecek küçük şeylere çok ihtiyacımız var...

1 yorum:

Handan dedi ki...

Ne şirin olmuş:-)