Aralık 16, 2014

Mezuniyet

Hangisi doğru ?

Yaş aldıkça ( yaşlandıkça diyemeyenlerin dilinde ) daha mı sabırlı oluyoruz, yoksa tam tersine daha sabırsız ve tahammülsüz bir hale mi geliyoruz ?

Bazen eskisine göre daha sabırlı olduğumu düşünüyorum. Artık daha az fevri davranıyorum, bazen bir şey yapmadan önce biraz olsun düşünüyorum ( ama bazen ) ya da eskiden çok daha büyük tepkiler veriyordum şimdi sinirlensem bile hemen yumuşuyorum. 

Daha anlayışlıyım.

Diyordum...

Ama bir yandan da kimi insanlara tahammülüm kalmadığını hissediyorum. Dahası uğraşmıyorum bile arkamı dönüyorum gidiyorum. Bazı şeyleri can acıtacağını bilsem de söylüyorum. Artık hiç bir şeyi birilerini mutlu edeceğim diye zoraki yapmıyorum, bu konuda da sabır göstermiyorum.

Bazen boşveriyorum, zira laf anlatmaktan da yoruluyorum

Hele ki işyerimde...

İşim mi ? 

Ben bir sirkte çalışıyorum. Tabiri caizse :)

O sebeple her şeye hazırlıklı olmam gerekiyor. Dedikoducu maymunlar, inatçı keçiler, adab bilmeyen büyükbaşlar, sinsi sürüngenler, yan gelip yatmak isteyen pandalar, kurnaz tilkiler, açgözlü kurtlar, yırtıcı kaplanlar, ağıraksak kaplumbağalar, meraklı fareler ve bilimumuyla uğraşmak zorundayım.

Nasıl mı başediyorum ?

Tıkıyorum kulağımı ,kapatıyorum kapımı, kendimi işime veriyorum, bir şey duyarsam hasbelkader gülüp geçiyorum. Arada işime mani olan biri varsa esiyorum  gürlüyorum sonra bir tane daha kahve içiyorum.

Sonra Selülitlerim ve ben mutlu mesut eve dönüyoruz.

Demem o ki yaş aldıkça değişiyoruz hem de çok değişiyoruz. Sadece görüntümüz değil ruhumuz da değişiyor. Belki o tazelik gidiyor ama öyle dersler alıp öyle sınavlardan geçiyoruz ki her yaşın bize verdiği mezuniyet çok daha değerli oluyor.

Mesele mezun olabilmekte.

İşte bugünlerde ben de bunu sorguluyorum...





1 yorum:

maviferah(minik) dedi ki...

sirk tanımı ve içerik baya iyi tanımlanmış ama keşke böyle olmasa. Allah kolaylık versin