Şubat 02, 2007

Çantamın içinde neler var?

Mavi, beni hakkımda bilinmeyen 5 detay konusunda sobelemiş. Ama ben bunu bir kaç gün önce yazdım. O sebeple ona sevgilerimi gönderiyor ve bir başka sobeye geçiyorum.
Şeyda, beni çantamda neler olduğuna dair sobelemiş.

Fotoğraf makinası eşime gerektiği için şirketine götürüp orada bıraktığından beri, fotoğraf çekemiyordum ki imdadıma Şebnem yetişti. Çantamı döktük, bizzat çantamda bir şey bırakıp bırakmadığımı kontrol etti, keşke çoğunlukla kullandığım, o çok sevdiğim çantam olsaydı bugün yanımda diye hayıflanırken ben, bu vişne çürüğü çantan da gayet güzel diyerek içindeki ekoseler de görünsün fotoğrafta diye bana akıl verdi.

Bir şey sakladığım yok ya, her şeyi olduğu gibi fotoğrafla diye yanımda dikilen Şebnem'i neyse ki en azından cüzdanımın dışında oraya buraya atılmış para ve kredi kartlarını cüzdanımın içine sıkıştırmam konusunda ikna edebildim. Ayıp yani, Allahtan başka şeyler taşımıyormuşum bu günlerde yanımda diyor, öyle canımın istediğini yayınlayayım canımın istemediğini yayınlamayayım derdinde olmadığımı ama öyle her şeyiminde aleni görülmesinden hoşlanmadığımı belirterek, yazının sonunda sobeleyeceklerimden biri olan Şebnem'in çanta pardon valizinin fotoğraflarını çekerken bizzat yanıbaşında olacağımı hatırlatmak istiyorum.

Gelelim sadede:

Cüzdan- En büyüğünden. İçinde bütün değerli kağıt vb nın saklanabilmesi için.Para ve kredi
kartları cüzdanın dışında orada buradadır. Cüzdanın büyüklüğü sizi yanıltmasın.

Ruhsat- Bugün araba bende değil, ama unutmuşum vermeyi, neyse yarın bende ;)

Parfüm- Bugün Armani She vardı. Çantada taşımak için ambalajının cam olmaması çok rahatlık sağlıyor.

El kremi- Topluiğneciğimin yeni yılda gönderdiği paketten çıkan Body Shop Mango aromalısı. Kokusu bile insanı dinçleştiriyor.

Parlatıcı- Clinique'in mini mini free shop boyları çanta için harika. Hatta bazen
pantolonların cebine bile girebiliyor.Tek makyaj malzemem bu, başka tarak ve makyaj malzemesi taşımıyorum.

Kağıt mendil- Watson'ın incecik mendilleri de hemen her cebe giriyor. Hem yumuşacık hem de ucuz.

Islak mendil- Her an lazım olabilir. Bunlar İzmir'deki balıkçı Veli usta'dan aldıklarım.

Anahtar- Anahtarlığı eski bir arkadaşım hediye getirmişti, renkli bir anahtarlığı olmasına rağmen hiç dikkatimi çekmiyor, çoğunlukla evde unuturum.

Usb bellek- Fotoğraf makinamla o, çantamın olmazsa olmazları.

Cep telefonu- Onu da anahtarlarım gibi evde unuttuğum günler çok olur. Hiç aram yok.

Kalem- Ne olur ne olmaz diye.

Gözlük kılıfı- Onsuz hemen her gözlüğümü kırdım, hatta en son dün güneş gözlüğümü kırdım. Yeni gözüme kestirdiğim modeli almak için iyi bir fırsat bu.

Fiş- Hayret bugün çantaya atılmış tek bir fiş buldum, oysa çantayı her değiştirdiğimde fişleri çekmeceye sıkıştırırım.

Atıştırıcak şeyler- Meyve çayları, tavsiyem zımbasız olduğu ve poşetleri iyi dem verdiği için Lipton, bir paket naneli sakız, Altınbaşak sunta bisküvi, hemen altında acil durumlar için Knorr çabuk çorba, mercimeklisi harika ve sadece 70 kalori, ve hemen yanında da bir adet elma.Çantamın yanında dikilen ise 1,5 litrelik her Allahın günü evden taşıdığım su.

Başka bir şey unutmadım herhalde, hiç adetim değil ama madem fotoğrafta görünüyor, reklam olup olmadığına aldırmadan aldığım yerleri de yazdım, herhangi bir çıkarım yoktur ama bu kadar sunta bisküvi tükettiğim için Altınbaşak'tan bir madalya bekliyorum doğrusu.

Son olarak, bu hafta içi çantam. Haftasonları için koca çantaya bir yedek body, 2 yedek bez, bebek ıslak mendili, bir şişe biberon meyve çayı, ve yedek havluyu da ekleyin lütfen. Aaa, bir de küçük top ve oyuncak araba.

Kaç kişiyi sobeleyebiliyorum şimdi? Şebnem valiziyle öncelikli merak ettiğim isim, o koca
bavulun içinde neler var göremedim bir türlü.Sonra, Mtlda, Ezop, Melis ve Cry'ı sobeliyorum.

Yazıların neden böyle yarım yamalak, satırlara dağılmış çıktığını anlayamadım, amaaan kim uğraşacak şimdi?

14 yorum:

Sebnem'den dedi ki...

REZİL ETTİN BENİ YAAA!!!HADİ İÇİNDEKİLERİ GÖSTERDİM DİYELİM DE KAÇ KARE FOTOĞRAF LAZIM SEN BİLİYORMUSUN A KUZUM.BAŞIMA İŞ AÇTIN YANİİİİ

Adsız dedi ki...

E senin içerik de bayağı zenginmiş. Kendime hammal derdim ama bu hafta gördüğüm onca çantadan sonra normal standartlarda olduğuma inandım.

Şu erkekler ne tuhaf yaratıklar. Biz bunca şeyi yanımızda taşırken nasıl olur da tek bir cüzdanla gün boyu dolaşabiliyorlar?

Adsız dedi ki...

ben de kendimkine diyordum, bazen omzum ağrır çanta taşımaktan,sık sık karar verip sonra yine vazgeçerim ,sırf uyum ya da adına feminenlik!!!!diyemeyeceğim ama benzeyen duygular uğruna, bel çantası ya da sadece cüzdan ve tlf alan bi küçük kılıf taşıma fikrimden. Sinem, valla haklsın yaa:)

Aslı Cin dedi ki...

Şebnemciğim, eee sen de koca valizle gezip beni meraklandırmasaydın ;)

Adacığım, kadınların genellikle hemen her şeyi, her ihtimale karşı yanında taşıdığı bir gerçek. Öğrenciyken otobüste okumak için kitap eksilmezdi çantamdan, şimdi anne olunca haftasonları bez, oyuncak, biberon eksilmiyor. Ama çantalarımız hep dolu oluyor.

Erkekler mi? Kim anlayabilmiş ki onları ben anlayabileyim???

Şeyda, yzaları kullandığım küçük çantalarım var renk renk. İyi hoş gidiyor kıyafetimle ama gel de bana sor içine nsaıl sığdırabildiğimi eşyalarımı. Cüzdan zaten girmiyor ya, ancak para, bir kaç kart, telefon o da kılıfsız, minik ruj ve anahtar. Mendil falan cebime sığabiliyor, parfümü taşıyamıyorum bile. En rahatı valiz kadar çantalar.( Şebnem'inki kadar olmasa da :))

Adsız dedi ki...

İyiyim Aslı. Ayyy noldu ki? Neden iyi misin diye sordun? Ayyyyyyyyyyy bana bişi mi oldu ya da olacak? Kahve falında mı yoksa rüyanda mı bişiler gördün? Geçen Handan'ı gördün şimdi de beni gördün di mi?
Kız sen bişiler biliyosun da benden saklıyosun değil mi? Ayol neden iyi misin diye sordun? Bişi biliyon di mi?

not: Aslı bu pipiriklenmeden sonra bir daha benim halimi hatırımı soramicek. :o)

Aslı Cin dedi ki...

Aylin'ciğim rüyamda görmedim, son yazdıklarından sonra halini hatırını sorayım dedim, ama anlaşılan vitaminlere devam ;)

Handan dedi ki...

Biz kadınlar ve çantalarımız:D

Adsız dedi ki...

yalniz yiyecek depolamasi kismina bayildim, ay super ne ararsan var---meyvesinden corbasina :)

Parizyen Ay Lambasi dedi ki...

aslicim, once ilk hakkimda bilmediklerini sobelemecesini yazdim.
yarin da canta sobelemecesini yazicam.
operim seni.

bu arada yorumlarim cidden gitmiyor. gelip yaziyorum, internetin ucra koselerine saklanip kayboluyor. kara delik senin bu yorum seysi.

Aslı Cin dedi ki...

Handan, eğlenceli oluyor ama, değil mi?

Banu, aslında o depoda m&m, snickers, fıstık falan olurdu ya, artık içeriği değiştiriyorum. ;)

Ezop, okudum, çok eğlendim.:) Sobemi bekliyorum.

Yorumlara ne oluyor anlayamıyorum, çok insan yorumlarının gitmediğini söylüyor, bir kaç gündür blogger da problem vardı, düzelmiştir belki de.

ibeking dedi ki...

bence gayet derli toplu

Aslı Cin dedi ki...

Tabii yaaa, teşekkürler İbekciğim, öpüyorum :)

ciceklibahce dedi ki...

Cüzdanını çok beğendim:))

Aslı Cin dedi ki...

Çiçeklibahçem, teşekkür ederim, ben de beğenmiştim getirdiklerinde. Küçük cizdana ıvır zıvırlarım sığmıyor.