Nisan 29, 2008

Teknolocik Aslı

Günlerdir bavul topluyorum. Aslında hazırlıklar haftalar önce başlamıştı ama bavulların üzerine çıkarak zıplamam ve 20 kiloluk bavullara neredeyse 40 kiloluk eşya sıkıştırmam bir kaç gün öncesine dayanıyor.

Şimdiye kadar gideceğimiz ülkeye 4 bavul gitti. Sanırım 5 bavulluk daha eşya var. 2 eşimle gidecek, 2 benimle. Bir de sonbaharda son kalan kışlıklar falan.

Yarın İzmir yollarındayız. Onun için de bir bavul hazırladım tabii. Bunu yaparken yanımda götüreceğim büyükçe çantayı da hazırladım, bilirsiniz işte elzem şeyler, yedekler, bavula konamayacak kadar mühim şeyler. Bir bavul daha sayılır aslında.

Çantamı düzenlerken bir şeyi fark ettim. Her geçen yıl bir önceki seneden daha çok teknoloji bağımlısı haline gelmişim. Son mimde şunları yazmışım. Şimdi ise çantamda ekstradan bir mp3 çalar, bir harici disk, ve görünmese de ayrıca bluethooth var. Telefon ve kamera demirbaşlar olarak yerlerini koruyorlar. Parfüm, parlatıcı ve cüzdan da olmasa, bir isviçre çakısı da taşıyan bu çantanın bir kadına ait olduğuna kimse inanmayacak.

Geçenlerde internetten yaptığım alışverişleri getiren kargo görevlisinin benim bir şirketin bilgi işleminde çalıştığımı zannetmesi pek de garip değilmiş aslında.

"Yooo, sadece ev hanımıyım" dedim.

Bu ev hanımı yarın İzmir'e gidiyor, mutlu ve de mesut. Hıdralez'i uzun yıllar sonra İzmir'de karşılayacak, taşlardan dileklerini canlandıracak, gülün dibine fısıldayacak, denize serpecek.

Size bir sır vereyim. Gerçekleşiyor. izmir'den denize atılan her dilek gerçekleşiyor. Benim gerçekleşti...

Dip not: Photoshopda dileklerimi çizip denize atsam kabul olur mu acaba? :)

6 yorum:

Annelog Atölye dedi ki...

İyi yolculuklar Aslı:)

Tanya's dedi ki...

Ah Aslı Ah..teknoloji bağımlısı olduk cıktık ya..bende seviyorum..alıyorum da...sen bizim evi görsen..uzay üssü uzay hehe..iyidir..hayatı kolaylaştırıyor..

İlahi..sevgiliye de derhal iki valiz tutuşturdun yani..ne güzel..yeni heyecanlar..hem de sevgiliyle...oğlanla..

Aslı Cin dedi ki...

Ann, teşekkürler, sağ salim vardık :)

Tanyaaa, evet sanırım ben de seviyorum. Sevgiliye kaç çanta tutuşturdum bir bilsen. Ayakkabı ve çantalardan ayrılmak çok zor :)))

•°o İbrahim ve Ecem o°• dedi ki...

:)))
Tanya'nin yorumuna, seninde cevabina cok guldum...
Sevgiliyle, oglunuzla yeni bir baslangic demek, istediginiz butun hayalleriniz gerceklessin, beklediginizden guzel olsun... Hep birlikte sevgi ve saglik dolu bir omur diliyorum...

Unknown dedi ki...

iyi yolculuklar...bende bu sene dileğimi yazıp denize atmazmıyım...

Aslı Cin dedi ki...

Ecem, :))) Tesekkur ederim.

Elcin, at mutlaka ;)